۲۰ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۰ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۷۵۲۰
تعداد نظرات: ۱۶۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۷۵۲۰
انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۱
توجیهات عجیب و غریب درباره عملکرد در ماجرای زلزله

عذر بدتر از گناه صدا و سیما : خبر نداشتیم زلزله شده ، خنده بازار پخش کردیم!

مسؤولان صدا و سیما به جای عذرخواهی از مردم و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار این وضعیت در آینده ، دست پیش را گرفته اند و با ادعای این که سنگ تمام گذاشته اند ، رسانه ها و نمایندگانی که به عملکرد این سازمان اعتراض دارند را متهم به بی اطلاعی کرده اند!
عصر ایران ؛ مهدی قدیمی - سه روز قبل دنیا بر سر اهالی اهر و ورزقان و روستاهای اطراف خراب شد و زلزله ای که خبرش در رسانه های خارجی بیش از رسانه ملی نمود داشت، جان صدها تن از هموطنانمان را گرفت. اما آنچه بر تلخی این حادثه افزود، عملکرد برخی مسئولان و در راس آن ها صدا و سیما در رابطه با زلزله اهر و ورزقان بود. عملکردی که پس از انتقادات وسیع سطح جامعه، مورد دفاع مسئولان صدا و سیما قرار گرفت تا توجیهات پر تناقض مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما، نمکی باشد بر زخم وجدان مجروح جامعه.

درحالیکه نوع پوشش خبری این حادثه توسط صدا و سیما با حوادث مشابه نظیر سیل پاکستان و قحطی سومالی و ... قابل مقایسه نبود، روزنامه ها و سایت های خبری رسالت خبر رسانی در این باره را به دوش کشیدند و شبکه های اجتماعی فضای مجازی نیز برای جمع آوری کمک های مردمی فعال شدند.

اما در این میان و به موازات حضور کمرنگ صدا و سیما در ماجرای زلزله ورزقان، شامگاه یکشنبه یعنی نزدیک به سی ساعت پس از وقوع زلزله، رسانه ملی اقدام به پخش برنامه طنز "خنده بازار" کرد و خشم ایرانیانی را که در عزای قربانیان زلزله سوگوار بودند،بر انگیخت.

اما این پایان هنر نمایی های مسؤولان صدا و سیما نبود. چرا که "سید تقی سهرابی" ، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در توجیه این اقدام ، دلایلی ذکر کرد که هیچ عقل سلیمی را قانع نمی کند. او در گفتگو با خبر آنلاین
در خصوص پخش برنامه خنده بازار از شبکه 3سیما گفت: جواب این سوال را مدیر شبکه باید بدهد اما باید بگویم که زلزله یک حادثه غیر مترقبه است و شاید اگر مسئولین کنداکتور شبکه 3 از این حادثه مطلع بودند این برنامه را پخش نمی کردند. به هر حال امروز تکرار این برنامه از کنداکتور شبکه 3حذف شد ومطمئنا هیچ تعمدی در این کار وجود نداشته است.

آقای سهرابی به گونه ای از بی اطلاعی مسئولان کنداکتور شبکه 3 سخن می گوید که گویا برنامه خنده بازار همزمان با وقوع زلزله روی آنتن رفته است. در حالی که زلزله بعد از ظهر روز شنبه به وقوع پیوسته و برنامه خنده بازار شامگاه یکشنبه پخش شده است.

اما اگر این ادعای آقای مدیرکل را هم بپذیریم ، آنگاه باید به قصور بزرگتر سازمان صدا و سیما اعتراض کنیم. قصور در امر اطلاع رسانی درباره زلزله که باعث شده کارمندان و مسئولان صدا و سیما ، سی ساعت پس از وقوع زلزله از این حادثه بی خبر باشند و برنامه خنده بازار را روی آنتن ببرند. این که عذر بدتر از گناه است!

اما جالب تر اینکه آقای سهرابی در بخش دیگری از سخنانش ، انتقادات نسبت به پوشش خبری زلزله را نشانه "کم لطفی رسانه ها" خوانده و در تشریح تلاش های صورت گرفته برای پوشش این حادثه گفته است: "زلزله در ساعت 17:15 و در وسعت 6.2 ریشتر رخ داد و در ست یک دقیقه بعد از این حادثه رادیو آذربایجان این خبر را در گفت و گویی که با مدیریت بحران آذربایجان شرقی داشته تائید می کند و بلافاصله سه اکیپ خبری به مناطق زلزله زده اعزام می شوند و بچه های رادیو در ورزقان و در آن شرایط سخت رادیو امید را با قدرت 10کیلو وات و در شعاع 35کیلومتری راه اندازی می کنند و روی موج اف ام قرار می دهند و در ساعت 19 شبکه استانی آذربایجان شرقی برنامه افطار خود را به این موضوع اختصاص می دهد و چیزی حدود 120 دقیقه برنامه ویژه می رود و در همان ساعات اولیه اولین تصاویر به تهران نیز فرستاده می شود و شبکه خبر اولین خبر را بصورت زیر نویس روی شبکه قرار می دهد و پس از آن با ارتباط مستقیم در بخش های مختلف خبری خبر های زلزله به مردم داه می شود و خبرنگاران زیادی به این مناطق اعزام می شوند وضمنا معاون سیما در این استان در برنامه سحر با نام عصر همدردی حاضر شده و با مردم اظهار همدردی می کند که این برنامه ویژه هم در حدود 120دقیقه بوده است و همین طور بخش های خبری سیما در ساعات مختلف گزارش های تازه ای را در باکس خبری خود قرار داده که نوارهای آن نیز موجود است واین تصاویر در حدود 15بسته خبری بوده است."

مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما که اعلام خبر زلزله از رادیو استانی آذربایجان را به معنای اطلاع رسانی فوری قلمداد می کند و از راه اندازی یک شبکه رادیویی به نام "امید" خبر می دهد، بهتر است از همکاران خود به عنوان مسئولان صدا وسیما سوال کند که چرا با وجود سطح وسیع اطلاع رسانی در شبکه رادیویی امید، رادیو استانی آذربایجان، زیرنویس های شبکه خبر و حتی گزارش های ویژه ای که نوارهای آن نیز موجود است، از وقوع زلزله بی خبر بوده اند و برنامه خنده بازار را در کنداکتور پخش شبکه 3 قرار داده اند!

وانگهی ، راه اندازی رادیو امید در منطقه زلزله زده و در شعاع 35 کیلومتری که اطلاع رسانی فوری در سطح ملی محسوب نمی شود و مگر این همه شبکه رادیویی و تلویزیونی با بودجه های هنگفت فعالیت نمی کنند و وظیفه اطلاع رسانی فوری و لحظه به لحظه ندارند که آقایان رادیو نیم بندی به نام امید در یک شعاع کوچک راه اندازی کرده اند و آن را نشانه اطلاع رسانی ملی و سریع خود می دانند؟ مزید اطلاع مدیران صدا و سیما ، کشور ایران
۱٬۶۴۸٬۱۹۵کیلومتر مربعوسعت دارد که خیلی بیشتر از 35 کیلومتر آقایان است!

واقعاً مسوولان صدا و سیما با چه رویی سخن از اطلاع رسانی سریع می کنند در حالی که برخی شبکه های ماهواره ای ، زودتر از آنها اخبار و تصاویر زلزله را مخابره کردند. آن وقت آقایان به جای عذرخواهی به خاطر سرعت لاک پشتی شان ، می گویند که چند ساعت بعد تصاویر رسید و شبکه خبر هم زحمت کشید و در حد "زیر نویس" اطلاع رسانی کرد ، گو این که از بارش تگرگ در هرات یا تساوی دو تیم گمنام فوتبال خبر می دهد!

جالب توجه این که به اعتراف مدیر روابط عمومی سیما ، بخش عمده ای از برنامه های صدا و سیما ، صرفاً در خود استان آذربایجان شرقی بوده است و نه در بخش های فرااستانی و ملی!

وی در ادامه اظهارات خود همه انتقادات رسانه های مختلف به عملکرد سازمان متبوعش را ناشی از یک خبر اشتباه دانسته و گفته است: "می خواهم گلایه ای از بعضی از رسانه ها داشته باشم چراکه بعضی از آن ها در حق صدا و سیما کم لطفی کرده و تیتر هایی زدند که جالب نبودند وحق مطلب را آن طور که باید به جا نیاوردند باید بگویم اخلاق حرفه ای و اطلاع رسانی حکم می کند که تا خبری موثق نشده نباید آن را تائید کرد ومتاسفانه وقتی خبر گزاری ای خبری را اشتباه منتشر می کند بقیه هم همان خبر اشتباه را کپی می کنند."

سخنان آقای سهرابی که علاوه بر نپذیرفتن مسئولیت خطای سازمان صدا و سیما ، با توجیهات متناقض خود شعور مخاطبان را نیز به سخره گرفته، به همین جا ختم نمی شود و آقای مدیر کل درباره انتقادات نمایندگان و رئیس مجلس از عملکرد صدا و سیما هم می گوید: "ما درست یک ساعت بعد از این حادثه رادیو امید را راه اندازی کردیم وبرنامه های ویژه رفتیم و فکر می کنم انتقاد هایی که شده ناشی از بی اطلاعی است. بچه های صدا و سیما تلاش خود را کرده اند و نباید تلاش های آن ها را نادیده بگیریم."

آقای مدیرکل که فکر می کند مردم، روزنامه ها، سایت ها ، نمایندگان مجلس و رئیس مجلس بر اثر "بی اطلاعی" از خدمات صدا وسیما به این سازمان انتقاد می کنند، آیا لحظه ای اندیشیده است که همه از صدا و سیما انتظار اطلاع رسانی دارند و وقتی خود آقای مدیر کل معتقد است که هیچ کس از کاری که صدا و سیما کرده ، اطلاع ندارد، با چه رویی از اطلاع رسانی صدا و سیما سخن می گوید؟ صدا و سیمایی که اعتراف دارد نتوانسته حتی عملکرد خود را نیز  اطلاع رسانی کند.

"رسانه ملی" ام آرزوست!

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۶۴
در انتظار بررسی: ۴۳۴
غیر قابل انتشار: ۱۴۵
رضا
Germany
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
95
2100
پررویی چقدر.دیروزقبل ازاخبارنیمروزی شبکه 1تصاویری پخش کردکه ابتدافکرکردم مال زلزله ست ول باتعجب دیدم مال یه جا دیگه ست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
شمس اله خدابنده لو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
اخه اقایون مشغول تهیه خبر از اوضاع وخیم اقتصادی کشورهای اروپایی بودن و وقت نشد!!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
اونهایی که به این نظر منفی دادند ، بویی از انسانیت نبردند ؟
هومهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
179
1801
تو ساعات اولیه من وقوع زلزله رو از بی بی سی فهمیدم در حالی که تو صدا و سیما هیچ خبری نبود؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
227
2281
بروبابا شما كه از جيك وپيك سوريه خبر دارين از حال وروز مردم كشور ايران خبر ندارين؟خودتونين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
حداقل مودب باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
آخه رسانه ملی هستش!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
آخ گفتی، ما دردمون رو به کی بگیم آخه؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
83
1545
داش اولوم دوشوم باشیزا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
یاشا کیشی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
اینشالا ....
چوخ گوزل یازیب سنان
ناشناس
Singapore
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
103
1112
رسانه ی ایرانی ام آرزوست
یاغی سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
114
963
توجیه توجیه توجیه ... کاش به جای این همه توجیه معذرت خواهی میکردند و مردم راحت تر با این موضوع کنار می اومدن ... گرچه فک کنم کسی تو این کشور معذرت خواهی از ملت رو یاد نگرفته باشه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
عشق به خدمت اجازه معذرت خواهي نميدهد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
عذر خواستن عرضه می خواهد کی مسئولین ما فاقد آنند.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
61
831
علت این گونه مشکلات در تمام سازمان ها در مصدر کار بودن افرادی که جز بادستور کار ی بلد نیستند لذا تا دستور برسد مدتی کار دیر می شود . لذا برای جبران این نالایقی دروغ می گویند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
179
761
این فرهنگ انتقاد ناپذیری ما ایرانی ها ریشه بسیاری از مشکلاتمون هستش و در تمام سطوح زندگیمون از خانواده تا اجتماع به چشم میخورد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
تعداد منفيهايي كه به اين كامنت داده شده، خود گوياي ميزان انتقادپذيري ماست.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
57
1000
آقایون در صدا و سیما چطور خبر دارند بشار اسد کی رو دل می کنه با خبر دارند فلان انگلیسی تو خیابون می خوابه یا معشوقه جدید برلوسکونی کیه بعد خبر ندارند بیخ گوششون هم وطنانشون ( البته شک دارم این آقایون ایرانی باشند) زیر آوارند.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
62
371
بگن کار کاره انگلیسی هاست خلاص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
1115
119
خاک برسرمون که فقط منتظر مرگیم تا اشک بریزیم ایا شد ایراد بگیرید چراجشن نگرفتید چرا شادنبودید فقط منتظر پیام مرگ باشیم تا مداحی کنیم وعزاداری اگرکمی منطقی باشید اختصاص یک شبکه خبری برای پوشش خبرگافی است درهمان شبکه باید عزاداری هم شود حالا بشه 2 شبکه پیش خودفکرکنید بچه های نزدیک همان مناطق هم باید عزاداری ببینند ومصیبت تاشما مشکی پوشان لذت ببرید عصرایران ازشما تفکری منطقی انتطار میرفت
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
از منفی هایی که به این پیام داده شده مشخص میشه که خوانندگان نظری مخالف با نظر شما داشتن!!!
شما هم یه کم به عمق فاجعه و مرگ 300 نفر از هموطنامون اگه فکر کنید نظرتون عوض میشه!
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
خیلی غیر منطقی بود ! اصلا مسئله عزاداری و سوگواری که به نشانه ی احترام ماست به کنار بحث سر اینه که باید درست خبر رسانی می شد تا مردم بتونن کمک کنن به این دوستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
4
617
فقط کافی است عملکرد صدا و سیما در هنگام وقوع حادثه تلخ سقوط هواپیما حامل تعدادی از خبرنگاران را در ذهن مرور کنیم... خاطرتان است حداقل یک هفته برنامه ها در سطح ایامی مثل تاسوعا و عاشورا شده بود؟ البته اون هم فقط برای داغ خبرنگارها بود انگار نه انگار چه تعدادی از ارتشیان غیور هم در آن پرواز به شهادت رسیده بودند....
رسانه ملی؟؟؟؟؟
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
8
450
صدا و سیما با پول همین مردم اداره می شود تا برای آنها اطلاع رسانی کند. اگر از حال مردم خبر نداشته باشد پس وجود چنین سازمان عریض و طویلی چه دلیلی دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
6
257
خدایا شکرت
این همه مدیر لایق به ما ارزانی دادی
فرهادقلیپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
7
474
سلام .توفیق داشتم که در ساعات اولیه زلزله در منطقه حضور داشته باشم .باور کنین فاجعه عمیق تر از اون چیزی هست که نشون داده میشه وگفته میشه ...آقای ضرغامی برای شما متاسفم .کاش حداقل جرات داشتین که استعفا بدین .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
8
325
ای کاش صدا و سیمای ما به جای مشکلات اروپا و سوریه و ... کمی به حال و روز مردم بدبخت ورزقان رسیدگی میکرد. توی زلزله ترکیه تمامی کانالهای دولتی و خصوصی برنامه های عادیشون را قطع کردند و از مردم استمداد کردند. بیایید برید ببینید چقدر سوئ مدیریت و نقایص اونجا هست اونوقت میگند همه چی خوبه و آرومه و هیچ مشکلی توی مناطق زلزله زده نیس!!!
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
واقعا
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
البته یک نکته بگم که این مثال چراغ همه جا ضادق نیست
محسن سرشن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
1426
69
چرا فکر می کنید موضوع زلزله در یک منتطقه دور دست می تواند برای همه مردم مهم باشد؟چرا سعی می کنید جای همه مردم حرف بزنید؟به فرض مثال زمانی که توفان کاترینا در آمریکا آمد شبکه های آمریکا برنامه های عادی شان را قطع کردند و عزاداری پخش کردند؟من کار تلویزیون را درست می دانم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
تو که از محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
اونوقت انسانیت این وسط چی میشه؟؟؟!!!!
حمید برزگر
| United States of America |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
چرا دروغ میگویید ؟ من نزدیک به چهل سال است که در آمریکا زندگی میکنم، همیشه هنگام چنین بلاهایی نه فقط تمام شبکه های سرا سری برنامه های عادی را قطع میکنند، بلکه خبرنگاران فوری میروند سراغ مسولین، هیچ مقامی هم جرات نمیکند در مقابل خبر نگاران چرت و پرت بگوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
اره راست ميگي خبر توفان كاترينا رو تلوزيون ايران داد و فيلم‌هاي اون را به همه دنيا مخابره كرد!
محمدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
بحث دور و نزديك نيست بحث هموطني است تو كه هيچ كاري براي وطنت نمي تواني بكني حداقل پيش بيگانگان آبروداري كن يك ساعتي را مثلا" شادي نكني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
تو خجالت نمیکشی توهم مثل صداسیمای دروغ گو هستی واقعا متاسفم برای همتون
123
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
دور افتاده؟!!!!اگه کجا بود بنظر شما لازم میشد کمی وقت بهش اختصاص داد و از مردم کمک خواست و همدردی کرد؟
ناشناس
Germany
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
69
491
سلام هم وطن!
سلام سرزمین خوب و پاک من!
سلام مردم عزیزم!
سلام ای دورترین خاک این آبادی!
من و میلیون ها آذری از شما و هم وطن دلسوز تشکر و سپاسگزاری میکنیم...هر چند ما خانه هایمان و دار و ندارمان با خاک یکسان شد! هر چند عزیزانمان را از دست دادیم! هر چند دل و قلبمان داغدار شده! هر چند در تاریکی این طبیعت گرفتار شدیم! هر چند چهره های جوانهای آذری در عرض چند ثانیه غبار پیری گرفت و طوفان وحشی تقدیر سرنوشت دیگری رقم زد!
اما ما شما را داریم حساب شما از خیلی ها جداست! آن کسانی که ما از آنها انتظار داشتیم ما را در گرد و غبار تنها گذاشتند و دلمان را به خون کردند اما در این چند روز دیدیم به رغم عدم اطلاع رسانی صدا و سیمای ضرغامی...مردم ما را تنها نگذاشتند و پیگیر خودجوش انجام گرفت و مردم سراسر میهن عزیز ما را حمایت کردند و الان که من پیگیر هستم از همه جا وسایل در حال ارسال است...
اما من چند نکته مهم که مردم شدیدا به آن نیاز دارند را به اطلاع دوستان و هم وطنان عزیزم می رسانم
1- شدیدا به مواد بهداشتی و مخصوصا وسایل بهداشتی زنانه نیازمند است.
2- نان
3-آب اشامیدنی
4- پتو
5- و....
ما از شما عاجزانه درخواست میکنیم همچنان که ما را تا این لحظه تنها نگذاشته اید الان هم با اطلاع رسانی دقیق در شبکه های اجتماعی ما را حمایت و پشتیبانی نمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
56
278
به جاي اينكه عذر خواهي بكنند دوقورتونيمشون هم باقيه
ناشناس
Belgium
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
66
507
چرا هیچکس تقاضای استعفای مدیران صدا و سیما را نمی کند؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
استعفاء؟؟؟؟فردا پس فردا از اونا تجلیل هم میشه و تو برنامه هاشون هم پخش میکنن
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
9
258
از ماست كه بر ماست........
sfdf
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
55
368
این صدا و سیماییها در سایتها و شبکه های خارجی چرخ میزنند تا در لابلای خبرها آنان خبری پیدا کنند و ملعبه دست خود کنند. اما از اخبار داخلی خبر ندارند. حتما خبر گرانی وتورم نیز هنوز به صداوسیما نرسیده یا اینکه محل سازمان در جایی غیر از ایران است.
يك آذري
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
8
206
خواهش ميكنم زودتر اطلاع رساني كنيد
دوست من همين الان از روستا هاي ورزقان برگشته و ميگفت مردم زلزله زده نياز شديد به لوازم بهداشتي از قبيل پوشاك بچه و لباس زير زنانه و مردانه و صابون و لوازم و لباس بهداشتي زنانه دارند
پاسخ ها
baran
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
وای خدایا هیچ وقت به این موضوع فک نکرده بودم...
الان می تونم بفهمم که تو اون شرایط مطمئنن هیشکی به ذهنشم نمیرسه نیاز به نوار بهداشتی و لباس زیر مناسب و صابون چه احتیاجه بزرگیه...
خواهش می کنم هر کی می تونه از این لحاظم کمک برسونن ...
مطمئنا این موضوع کمتر به ذهن "آقایون" مسئول رسیده!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
59
148
کافی بودجسارت داشت وبه جای اینهمه توجیه اشتباه خودشان فقط دوکلمه عذرخواهی میکرد.،تامسکنی میشدبرآلام آذریهای داغدیده.
عغغف
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
61
129
این صدا و سیما قاب شیشه ای و تریبون مطلق تبلیغات دولت و بخصوص آقای رییس جمهور محترم هستند. اگر صدا وسیما از خبر زلزله اطلاعی نداشته، معلوم است آقای احمدی نژاد از موضوع بی خبر بوده اند،
چرا که اگر ایشان اطلاع می یافتند کل خبر های صدا و سیما به اخبار زلزله و پیام های پی درپی ایشان اختصاص داشت.
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
6
162
اگرخبرنداشتند پس بسیار کم کار و ناکارآمد وخوابند.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
58
146
صدا و سیما با پول همین مردم اداره می شود تا برای آنها اطلاع رسانی کند. اگر از حال مردم خبر نداشته باشد پس وجود چنین سازمان عریض و طویلی چه دلیلی دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
58
141
اينترنت و ماهواره و رسانه هاي عصر ارتباطات كه سهل است، فكر كنم اگر با چاپار و كبوتر نامه بر هم براي مسئولين صدا و سيما خبر مي بردند، باز هم بايد خبر زلزله زودتر از اينها به گوش آقايان مي رسيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
5
73
ای روزگار...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
59
368
آقای ضرغامی منتظر استعفای شما هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
120
561
من به عنوان يك ايراني، آذربايجاني، تبريزي از عصر ايران به خاطر توجهش به مسئله زلزله آذربايجان و خبررساني دقيقش در اين مورد كمال تشكر رو دارم و از هموطنانم به خاطر ابراز همدردي
حسین علمداری ایلخچی
-
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
115
408
زلزله ساعت 17:15 نبود. ساعت 16:53 زلزله اول، 17:04 زلزله دوم و 17:19 زلزله سوم رخ داده است که همزمان با آن ما در حال خروج از ساختمان بودیم. چند دقیقه بعد رادیو را باز کردم و باز چند دقیقه بعد مجری محترم خبر از وقوع زلزه ای در جایی نامعلوم از استان را دادند و ارائه جزئیات را به زمان بعد موکول کرد. دقایقی بعد (یعنی بیش از نیم ساعت بعد از زلزله) شدت و کانون زلزله اعلام و باز دقایقی بعدتر مصاحبه مورد اشاره این دروغ پخش شد. این در حالیست که کمتر از دو دقیقه بعد از زلزله اطلاعات در سایت لرزه نگاری قابل مشاهده بود. و باز در حالیست که همواره در آموزش های مقابله با زلزله شنیدن رادیو توصیه می شود.
پاسخ ها
رضا
| Germany |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
دروغه من ساکن تبریزم وتاساعت 7بعدازظهرهم برق قطع بودهم تلفن همراه واینترنت بهتراست بدانیدکه مااولین باراخبارزلزله روازرسانه های به اصطلاح بیگانه شنیدیم.
حسین علمداری ایلخچی
| - |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
آقا رضا من قطعی برق رو ندیدم( ولی عصر جنوبی) وقایعی رو هم که نوشتم هیچ کدام دروغ نبودند. تلفن ها هم قطع نبودند ولی به خاطر ازدحام ترافیکی به سختی می شد تماس گرفت (من در حدود 2 ساعتی که بیرون بودم، 7-8 پیامک و 3-4 مکالمه داشتم). دوست عزیزی هم از طریق تلفن همراه خود سایت لرزه نگاری را دیده بودند.
من نمی دانم دوستانی که منفی داده اند با کدام بخش مخالف بودند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
62
205
یه هواپیما ازشان افتاد تا چند روز زندگی مردم را سیاه کردند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
60
300
كاش ان زلزله به صداوسيما ميامد
ناشناس
Germany
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
57
221
آنچه هم که بعد از وقوع زلزله پخش شد جوری وانمود شده که انگار جوری خدمات رسانی شده که تمام مشکلات حل شده تمام آوارگان اسکان موقت داده شدند و تمام مجروحان مداوا شدند، غذا، آب و دارو به قدر وفور به محل ارسال شده و هیچ غمی نمانده. تمام متملقانه و فریبکارانه اطلاع‌رسانی شده. فقط جلو دوربین همچی مثبت نشان داده شده ولی فقط خدا از حال مردم بینوا خیر دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
166
83
الان وقت گله و شکایت نیست. انقدر بحث نکنید و حرص نخورید. به فکر مردم بیچاره ی مصیبت دیده باشید. اونها علاوه بر غذای جسم؛ نیازمند غذای روح هم هستند؛ سوهان روح نشید خواهشا. دوستان الان موقع مناسبی برای بحث نیست. بخدا مردم زلزله دیده با این بحثها چیزی از زخمشون کم نمیشه. کمکشون کنید .
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
57
261
از بسکه از دست اینها عصبانی ام دلم می خواد خودمو آتیش بزنم.کلمات نمی تونن نفرتم را بیان کنند وباید مولاناوار با خودم بخوانم که مفتعلن مفتعلن کشت مرا/قافیه و مغلطه را گو همه سیلاب ببر. زلزله تبریز تیتر اول همه خبرگزاری های جهان بود از الجزیره تا بی بی سی...اما سهرابی نشنید!!!!!اما البته من با آقای سهرابی موافقم چون مثل بقیه مسئولان نه از هیچی خبر دارد و نه مردم برایشون مهم است
ولی آذری ها بدونید به خدا قسم انگار زلزله تبریز بر سر همه ما فرود آمد و این جملات همه با اشک همراه است...
کوروش
Canada
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
56
80
من اخبار زلزله رو از قیس بوک دنبال می کردم و چون می دیدم تلوزیون برنامه هاش عادیه اول فکر کردم خبر شایعس
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
56
192
تلویزیون از دیشب به دست و پا افتاده که شاید قصورش رو جبران کنه..اقایه سهرابی در عصر انفجار اطلاعات زندگی میکنیم نه عصر غار نشینی..شبکه های ماهواره ای دقیقا نیم ساعت بعد از زلزله اخبار و تصاویر خرابی ها رو کاملا پخش کردند ..شما کجا بودی؟؟؟؟؟؟
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
56
67
باز هم از اطلاع رساني شما در زلزله كمال تشكر را دارم ولي عملكرد بعضي از مسولين باعث آبروريزي بابا اين ژاپنيهاي به قول ما كافر بخاطر اشتباهشون خودكشي مي كنند حالا ما مي گيم خودكشي گناهه خوب ما كه ادعاي پيرو حضرت علي بودن را داريم نمي تونيم از مردممون بخاطر اشتباهامون يك عذر بخواهيم؟والله و بالله زشته مثلا ما شيعه علي هستيم از حضرت علي خجالت بكشيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
55
106
باید در نظر داشت که در وقایعی همچون زلزله حتی یک دقیقه هم میتواند معادل جان انسان هایی باشد که زیر آوار مانده اند تا چه برسد به اینکه بعد از سی ساعت تازه خنده بازار پخش می کنند در این گریه بازار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
57
116
چرا وقتی شاخص بورس اروپا یک صدم در صد عفت می کند یا تو سوریه درگیری میشه سریع می فهمند
محمدي
United States of America
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
54
262
مايه خجالت است كه در دو قدمي خودتان از مردم مصيبت زده آذربايجان خبر نداريد ولي در سوريه و لبنان و فلسطين از تمام اسرارشان باخبر هستيد.
يک خبرنگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
635
181
انصاف خوب چيزي است ، حادثه اي دردناک در آذربايجان رخ داد قلب هر ايراني ازرده شد ولي دوستان نقد غير منصفانه رسانه ملي در اين حادثه بي انصافي رسانه اي است شما که مدعي هستيد رسانه هاي خارجي زودترتصوير داده اند لطفا چشمان خود را بازکنيد همه تصاوير سي ان ان، بي بي سي و يا شبکه هاي ديگر لوگوي صدا و سيما استاني و شبکه خبر را دارد و اين يعني اينکه تصاوير آنها ضبطي ازرسانه ماست ، درضمن هر چند پحش برنامه خنده بازار يک بي سليقگي تمام عيار بود و بايد مورد توجه جدي مسئولان رسانه قرار مي گرفت اما به عنوان يک خبرنگار که سابقه پوشش زلزله بم را هم دارم بايد بگويم قرار نيست رسانه ملي همه برنامه هاي خود را تعطيل کند و به تزريق غم و غصه به مردم که در شرايط روحي نامساعدي به علت گرانيها بسر مي برند دامن بزند ،دوستان به خوبي تصاوير منتشر شده از سونامي ژاپن را بياد بياريد تنها تصاوير پخش شده تجمع و نظم مردم در گرفتن مواد غذايي و يا امداد رساني به مردم نشان داده مي شد و دولت ژاپن مانع پخش تصاوير قربانيان مي شد اما متاسفانه برخي رسانه هاي ما بدون توجه به ابعاد و اثرات روحي و رواني به انتشار تصاوير دلخراش هموطنان عزيز بر روي خروجي خود همت گماردند تصاوير که بسياري از آنها مربوط به زنان و يا بهتر بگويم ناموس ايراني بود و پخش اين تصاوير همواره مستمسک دشمنان اين مرز بوم و کساني است که از ايراني فقط نام آنر ا يدک مي کشند و از هيچ اقدامي در جهت تضعيف کشور و همکاري با غرب فروگذاري نکرده اند با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
آقای خبرنگار ما هم از دور دستی بر آتش داریم و بی اطلاع از خبر و رسانه نیستیم اما
1- ای کاش خیلی از تصاویری را که بدون لوگو از رسانه های بیگانه پخش شد می دیدید.
2- چه عجب شما قبول دارید مردم درد و مشکلی به اسم گرانی هم دارند چون خیلی از مسئولین اجرایی تورم و گرانی را قبول ندارند ویا حداقل در حد مشکل اساسی مردم نمی دانند.
3- بعضی از مقامات مذهبی تورم را هم کار خدا می دانند!
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
ظاهرا شما دوست عزيز از نرم افزارهاي تدوين که با زوم کردن تصاوير لوگوي شبکه را از کادر بيرون مي آورند بي خبر هستيد اينش گرد هم اکنون در بسياري از رسانه هاي استفاده مي شودو.....
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
حرف شما منطقیه...
کسی که نخواسته بود که حتما خونه خرابا و زنان و بچه های بی سرپناهو نشون بدن...
مثلا می تونستن همونطور که خودتون گفتین امدادرسانی و کمکا رو نشون بدن اگه بوده البته!
می تونستن برنامه کارشناسی بذارن می تونستن تصاویری که کمتر دلخراش باشه نشون بدن...
ولی اینکه کلا کمرنگ جلوش بدن و بخوان مردم ازش مطلع نشن تا مثلا غم و غصه تزرررریق نشه توهین به شعور بیننده اس...
این ینی من میخوام اطلاعات تو رو کنترل کنم. ینی هر چی من بخوام تو باید بدونی.ینی خارج از اطلاعاتی که من می خوام نباید داشته باشی . این ینی تو باید خر باشی!
محمدي
United States of America
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
59
264
ساعت 17:20 دقيقه روز زلزله وقتي BBC را نگاه مي كردم برنامه اش را قطع كرد و وقوق زلزله در آذربايجان را اعلام كرد . براي صدا و سيماي ايران متاسفيم.
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
777
191
گمان کنم سایت عصر ایران تا چهلم متوفیان زلزله برگزار نشود ، ول کن قضیه نیست . شما می دونید هر روز تقریبا معادل همین کشته شده های زرقان و اهر دارند میرن زیر کامیون و خودرو و میمیرن؟ پی کل سال رو عزاری عمومی اعلام کنیم . بابا عصر ایران یکبار گفتی صداوسیما اشتباه کرد فهمیدیم ولی این کش دادن های شما بود دار هست دنبال چی هستید؟ نه اینکه بگم به ما چه که زلزله شده ولی هدفم اینه که شماها هم همچین پاک پاک نیستید دارید از خون این مردم بیچاره سو استفاده می کنید برای اغراض سیاسی و تسویه حساب جناحی . اگر واقعا صرفا و صرفا نیت شما اطلاع رسانی بود دستتون رو می بوسیدم ولی هدف چیزی دیگه است . حالا از فردا دوره بیفتید ببینید دربان صداوسیما یا خادم مسجد بلال صداوسیما خبر داشته زلزله شده یا نه و یک گزارش مفصل منتشر کنید . من از اونجایی می گم کارتون سیاسی است که اگر همین الان یک خوراک خبری چرب و نرم تری گیرتون بیاد کلا زلزله رو فراموش می کنید و به اون می چسبید تا رقیبتون رو آچمز کنید و از چشم مردم بیاندازید. حالا چاپ نکن فقط نظرای موافقت رو چاپ کن ای دموکرات ای لیبرال ای آزادیخواه ای طرفدار آزادی بیان ای مخالف سانسور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
خدا به تو شفا بده و به خانوادت بخاطر وجود تو صبر
مهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
چه عجب یکی از نظرات مخالف را منتشر کردید.من هم با این نظر مخالفم و اینکه نباید مسئله را ببیش از حد بزرگ کرد.قرار نیست این مسئله به همه مردم تسری پیدا کند.زلزله آمد و یک عده مردند و تمام شد رفت.چقدر شلوغش می کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
اگر قادر به فهمیدن باشی می فهمی مشکلات واقعی پس از زلزله است و باید اطلاع رسانی شود وگرنه اونایی که مردن دیگه مشکلی ندارن
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
واقعا برات متاسفم مهین
فکر کنم قلب شما از سنگ
تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
مهین خانم چه حرف جالبی زدید اگر برای خانواده خودت هم همچین اتفاقی افتاده بود همین طوری میگفتید . ( زلزله آمد و یک عده مردند و تمام شد رفت ) عجب انسانیتم آرزوست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
آره مسئله رو " بزرگش " نکنید بعضی ها دردشون میاد !
هاتف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
55
85
فرهنگ و شعور عذر خواهی چیزی است که از میان این آقایون رخت بر بسته و امیدی بهش نیست ...کاش بجای اینهمه توجیهات بیهوده و نادیده گرفتن شعور مردم یک کلمه عذرخواهی میکردین و اینقدر لعن و نفرین روانه خودتون نمیکردی ...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
54
71
چقدر حرفهای متناقض از این آقای مدیر روابط عمومی دیده میشه!!!!!!
آذر اوغلو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
112
139
مسئولین محترم عصر ایران عزیز شما نمونه بارز یک رسانه واقعی هستید از صداقت و دلسوزی شما سپاسگذارم خداوند بر عزت شما بیفزاید. امیدوارم صدا و سیمای میلی که حالمون ازش بهم می خوره از شما یاد بگیره قربون همتون برم
آذربايجان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
58
122
با سلام و تشكر از عصر ايران عزيز . واقعاً كه حرفهاي اين آقا شعور يك ملت رو به مسخره گرفتن است واقعاً تاسف بار هستش .
نسيم تبريز
Germany
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
58
145
واقعا كه وقاحت ميخواد كه يك نفر بياد و از اين كار دفاع هم بكنه. به كجا داريم ميريم؟؟
چرا واسه اشتباهات پايان ناپذيرشون هيچوقت معذرت خواهي نمي كنن؟ عارت مياد ؟...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
59
96
کمترین خواست ملت از این آقایان صدا و سیما عذرخواهی رسانه ای رییس ضرغامی است. در کشور های دیگر طرف ضمن عذرخواهی و اقرار به کفایتی خود و سیستمش استعفا هم می کند.
نسيم
Germany
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
106
196
چي گفته؟؟ اخلاق حرفه اي؟؟ تا خبری موثق نشده نباید آن را تائید کرد؟؟؟؟
اخبار ونزوئلا و سوريه رو هم شخصا خودت تاييد ميكني آقاي حرفه اي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
75
199
با تشکر از عصر.

چرا این رسانه به اصطلاح ملی ؟؟؟ یک موسیقی غم انگیز آذری پخش نمی کنه ؟

و خیلی چرا های دیگر ؟؟؟
سعید از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
62
197
مگر ما در کشور رادیو و تلویزیون کم داریم که رفتند رادیو امید راه اندازی کردند چرا شما با احساسات این مردم بازی می کنید ؟
ناشناس
Germany
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
54
389
من خودم از تبریز هستم. موقع زلزله مخابرات کلا قطع شد، زلزله دوم با شدت زیاد حدود11دقیقه بعد شروع شد. همه مردم در خیابانها هجوم بردند سر رادیو تا اگر اتقاثی در گوشه و کنار شهر افتاده خبردار بشوند. اما با کمال تعجب دیدند انگار نه انگار، پس از چند دقیقه ای چند نفری به خانه ها رفتند و از طریق شبکه های ماهواره خبرهای جدیدی رو برای اهالی آوردند.جالب اینکه هنوز از رادیو و صداوسیما خبری نبود.اگر زحمات شما هم نبود فکر می کنم صداوسیما وقوع زلزله را تکذیب هم کرده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
5
300
مرگ دریاچه ارومیه رو هم اینطوری پوشش میدن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
167
خیلی جالبه بی بی سی نیم ساعت بعد از زلزله با عنوان خبر فوری با یه کارشناس مصاحبه کرد و تمام سایتهای خبری خارجی مثل سی ان ان و یاهو خبر زلزله رو رو صفحه ی اولشون قرار دادن بعد صداوسیمای ما تا 24 ساعت بعدش هنوز نمیدونستن زلزله اومده ٰ حالا چجوری در عرض یکساعت می فهمن یه نفر تو فلسطین یا عراق کشته شده رو دیگه خدا میدونه !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
122
خوب راست میگن بی خبر بودن، تمام هم و غم صدا و سیمای ملی شده بحرین و سوریه!!!! شما را بخدا بیش از این به ملت بی احترامی نکنید!!!
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
2
140
سلام : خود اقای سهرابی که قبلا خبرنگار بودن باید بطور صریح اعتتراف کنند که در اطلاع رسانی صداوسیما بیش از حد عملکرد ضعیفی داشت . در ثانی کنداکتور برنامه شبکه ها که چند روز قبل بسته نمیشود بلکه در همان روز می بندند و برنامه ها براساس آن پخش می شود.
ناشناس
Germany
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
44
261
من و همه دوستانم از روزنامه عصر ايران كه مردم اذربايجان را تها نگذاشته و تمام نظرات مردم را منعكس ميكند تشكر ميكنم. جدا وقتي ادم توجيهات اين آقايان را مي خونه خجالت مي كشه چه رويي دارن اينا
پاسخ ها
ramin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
یاشاسین عصر ایران
hamed
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
121
حالا كافي بود مخالفان بشار در حلب سه تا كوچه عقب نشيني كرده بودند و ياعده اي جلوي كاخ سفيد تظاهرات ضد سرمايه داري راه انداخته بودند ،انوقت بود كه همه شبكه هاي صدا و سيما به صورت زنده پخش ميكردند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
95
با فشاری از طرف سایت ها از جمله سایت عصر ایران به صدا و سیما وارد شد شب گذشته مجریان "توانمند " سیما با دستپاچگی تمام در حالی که هنوز آهنگ شاد و تند برنامه قبلی به پایان نرسیده با لحنی ساختگی ابراز تاسف می کردند که واقعا چندش آور بود حسینی می گفت باید خوشحال باشند که در ماه خدا پیش خدا رفتند .تا کی جان مردم رفاه و زندگی شان باید فدا شود .آنوقت با تمام اقتدار کمک های خارجی رو هم رد میکنیم و با فرهنگی که ساختیم داریم دنبال دزدان چادر های مسروقه زلزله زدگان بیچاره میگردیم دیگه حوصله ندارم بیشتر بگم . . . . .
مهمان
Netherlands
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
249
69
عصر ایران!
این حرفها چه دردی از آسیب دیده ها دوا می کنه. متاسفانه تو هم به فکر اونا نیستی!
داری از آب گل آلود ماهی میگیری!
الآن مساله مهمتر از تقصیر صدا و سیما حال و روز زلزله زده هاست باید به داد اونها رسید نه اینکه دنبال مقصر بگردیم.!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
109
208
چطور اگه یه نفر تو سوریه خون از دماغش میومد ، همومن ثانیه اول همه ی شبکه ها پخشش می کردند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
56
184
نميدانم حتما بايد زلزله در كشور رخ دهد و جان افراد بيگناه گرفته شود تا مروري بر عملكرد سازمانهاي مرتبط با اين موضوع شود!
رسانه ملي (شما بخوانيد ميلي) خيلي وقت است كه از خانه ايرانيها پر كشيده و جاي خودش را به ماهواره داده
من از شما تعجب ميكنم كه چنين مقاله اي در قبل از اين فاجعه نوشته نشد!؟
چرا قبلا عملكرد صدا و سيما با اين بودجه ميلياردي توسط باقي رسانه ها و نمايندگان مجلس زير سوال نرفت!؟
آيا اين بار اول اين رسانه هست كه اخبار را وارونه و يك سويه و با تاخير چندين ساعته و يا حتي روز منتشر ميكند!؟
چرا به عملكرد سازمانهاي امدادگر كه آنها هم از بودجه سرشاري برخوردار هستند ولي هميشه در هنگام وقوع حادثه (برف - باران - سيل - زلزله) غافل گير ميشوند انتقادي نميشود!؟
واقعا متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
54
88
توی یکی از کشورهای اتحادیه اروپا اتوبوسی واژگون شد وسی نفر کشته شدند تا دو هفته در اروپا شوک وعزا بود اما اینجا....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
76
شاید صداوسیما وقوع زلزله را تکذیب کند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
122
با سلام این اعمال چند روزه دولت و صدا و سیما نشان داد که هیچ کس دل به حال این مردم نمیسوزونه و قلبش برای این ملت نمیزنه واقعیت در پس پرده نمیمونه و خدا هم به همه چیز واقفه رئیس دولت میره عربستان اونم زودتر حتما اولش میره زیارت اما اینجا مردم چکار میکنن معلومه راستی چه خبر از سوریه و جزایر کومور و تانزانیا و شاخ افریقا و نوار غزه و خودسوزی اسرائیلیها و بدبختی اروپا و .........اینا رو گفتم که دلمون واسه این خبرا تنگ شده
هامون
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
105
به وزیر بگید یه تلفن اعلام کنه اگه اتفاقی افتاد ما زنگ بزنیم به صداسیما اعلام کنیم.در ضمن جای شرمندگیه که این اتفاقات رو از شبکه های بیگانه بشنویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
106
بعدشم توقع دارند که مردم به ماهواره گرایش پیدا نکنند
هوشمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
63
اقای سهرابی دوره ماله کشی دیگه گذشته . سکوت کردن و دم فرو بستن بهتر است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
54
113
خاک بر سر رسانه بی عرضه چطور از حوادث 1 دقیقه پیش کوچه فلان حلب خبر دارید ولی تا 30 ساعت پس از زلزله بی خبرید؟
خاطره
Germany
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
54
72
توجیه به این بدی نوبره
پوشش خبر به وسیله شبکه استانی و زیرنویس شبکه خبر ، در حالیکه اخبار سراسری حتی از یک تصادف ساده توی اتوبانهای امریکا و اروپا ، بارها و بارها گزارش پخش میکنه ،کافیه ؟
میخوان بگن جون مردم ما ارزش نداره ؟ یا اینکه آگاهی میخوایم چیکار ؟ یا میخوان باعث تشویش اذهان عمومی نشن و مردم بدونن همه جای دنیا بلایای طبیعی و انسانی هست جز ایران؟!
ممنون عصر ایران
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
72
خبر نداشتی؟پس چی کاره ای اونجا که از همچین موضوعی خبر نداشتی؟چطور این همه آدم فهمیدن؟؟تو اون سیستم عرض و طویل یه نفر بهت نگفت زلزله شده؟نشستی دری وری های جلف خنده بازار و دیدی؟گیر آوردیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
31
82
بقول خودت رسانه ملي ام آرزوست نه رسانه دولتي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
53
در عصر کنونی رسانه های مردمی مجبورند برای تداوم حیات خود به افکار عمومی متکی باشند (افکارسازی از وظایف رسانه های مردمی نیست) وگرنه به معنای واقعی مرگ آن رسانه فرا می رسد هر چند که در ظاهر به کار خود ادامه دهند
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
54
76
یه مسئول توی این کشور پیدا نشد قشنگ عذرخواهی بکنه. استعفا دادن پیشکششون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
110
آبروی هرچی اطلاع رسانی بود بردی ای رسانه میلی!! هموطنان عزیز آذری ام من از تهران که با تاسف هم نفس با این نابلدها هستم از شما بابت اوضاعی که پیش اومد عذر میخوام
محمد علی
Italy
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
55
99
در فرم نظر سنجی درباره عملکرد رسانه به اصطلاح ملی به جای 3 گزینه خوب، متوسط و ضعیف باید از سه گزینه خیلی ضعیف، افتضاح و فوق العاده افتضاح استفاده می شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
499
67
کثیف تر از کار صدا وسیما کار شماست که از خون و بدبختی بیچاره گی مردم مظلوم زلزله زده بهره برداری سیاسی دارید میکنید ودنبال نمد برای کلاه خودتون هستی .
مردم گرفتار آب و نون هستن تو چسبیدی صدا وسیما خنده بازار چرا پخش کرده شما بعنوان یه رسانه مسئول پخش یا عدم پخش خنده بازار هستی واقعا خجالت داره با خون و داغ مردم کار سیاسی نکنید
يك مخاطب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
179
ديروز خبر 21، در حالي مصاحبه با مردم زلزله رو نشون داد كه در يكي از مصاحبه ها، مرد زلزله زده به تركي از اطلاع رساني خبرنگاران تشكر مي كرد كه صداي آنها را به گوش مردم مي رسونن اما در عين تعجب در زير نويش فارسي اين مصاحبه، آقايان صداوسيمايي به جاي درج وا‍ژه خبرنگاران از صداوسيما استفاده كرد!!!
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
2
37
درست است که سازمان رسمی خبر رسانی کشور مقصر است و در این کار نمره ردی گرفته است ولی نباید فراموش کنیم که ضمن همدردی و یاری رسانی به آسیب دیدگان لازم است که همه اشکالاتی که موجب این فاجعه بودند را ریشه یابی کنیم و مردم بی دفاعمان را در برابر زلزله بعدی تقویت کنیم. بعد از زلزله بم اگر این کار شده بود امروز اینگونه اشک نمی ریختیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
68
به کجا پناه ببریم؟؟؟
اورميه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
93
من بعد وقوع زلزله در اورميه سريع تلوزيون رو روشن كردم تا ببينم مركزش كجا بوده چه خساراتي به بار آورده ... اما تا مدت ها هرچقدر ازين كانال ملي! به اون كانال ملي! پريدم انگار كه نه انگار كه همچين اتفاقي توي مملكت افتاده !
آخرسر هم از سايت عزيز عصر ايران كمي بعد از اين اتفاق مطلع شدم كه چه اتفاقي افتاده ... واسه همينه كه ديگه تلوزيون رو روشن نمي كنم و فقط از سايت شما پيگير اين قضيه هستم ... ياشياسيز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
54
91
صدا سیما دئمه درد و بلا ده.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
2
87
ایران گلستانه و همه بدبختی ها تو آمریکا و اروپا ا...!!! مگه شبکه های ملی نمی بینید؟ اینا کل واقعیت و اخبار روز هست.....
باید کل مسئولین دخیل در این امر و ناظران بر کار آنها(...)، بازخواست و از مردم عذرخواهی کنند.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
124
خدایا تو شاهد باش که چه کسانی دارن مدیریت میکنند؟؟چطور میشه که یه اتوبوس توهندتصادف میکنه صداوسیما خبرداره ولی ازهم وطن های خودش خبرنداره؟؟؟این جملات ایشان خجالت آوره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
207
چطو رشما یکی تو غزه یا بحرین یه سیلی میخوره با تمام جزییاتش پخش میکنین و خبر دارین اما دم گوشتان زلزله میشه بیخبرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
54
65
تو این مملکت یه مسءول پیدا میشه که به جای توجیه و دروغ گویی از مردم عذر خواهی بکنه. واقعا رو رو برم....................................
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
57
80
واقعا شرم آور است که در زمانی که همه مردم ایران به خاطر زلرله آذربایجان داغدار هستند، صدا و سیما اقدام به پخش برنامه طنز بازار می کند. چظور صدا و سیما تو اون لحظه از وقوع زلزله بی خبر بوده !!!!!!!!!!!
آقای ضرغامی باید خودش شخصا عذرخواهی کند. به خدا عذرخواهی کار خیلی سختی نیست!!
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
267
115
من میگم شاید این زلزله توسط سلاح هارپ آمریکا ایجاد شده برای سخت تر کردن شرایط ایران و آقایون اینو میدونن به خاطر همینم اخبارشو منعکس نمیکنن که بگن مثلا اتفاق خاصی نیوفتاده لازم به ذکر روز بعد از زلزله ورزقان سردترین نقطه ی کشور بود که برای خود گزارشگرم باعث تعجب بود
پاسخ ها
از یزد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
هارپ را خود امریکاییها تایید کردن.یک سری به سایت آپارات بزنید و سرچ کنید .متاسفانه ادرسشو یادم نمیاد ولی ویدئوش اونجا هست
تلخک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
54
120
مطمئناً رئیس جمهور مکتبی و متعهد کشور که قطعاً ماهواره ندارد و اخبار مملکت را از صدا و سیما و روزنامه وزین ایران دریافت میکند هم به موقع از وقوع زلزله خبردار نشده و به سفر مکه رفته اند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
55
222
آقایان با این دروغهای شرم آور لابد روزه هم هستند!!!!!!!!!
پاسخ ها
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
و شما هم که بدون نگاه به تلویزیون تهمت میزنی باور کنیم روزه ای ؟
خنده بازار دو روز پخش نمیشود
ناشناس
France
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
158
تو رو خدا ببینید به جای عذرخواهی به مردم چه زبون درازی ای می کنند...هنوز که هنوزه هم این اخبار به نحو مطلوب توسط صدا و سیما به خوبی انجام نمی شود...فکر کن در عصر ارتباطات می فرمایند آقا ما خبر نداشتیم...خجالت هم پیش شما شرمنده است...!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
56
224
خدایا من از دانشمندان غربی که اینترنت و ماهواره رو ابداع کردند تا ما هم بتونیم از دنیا خبر دار بشیم واقعا متشکرم ...
makulu
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
3
79
با تشکر از رسانه ملتی عصر ایران و با تشکر از همه عزیزانی که ما را در این مصیبت تگیه گاهی بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
194
219
اولا به زودي اثبات ميشه كه زلزله اي در كار نبوده و برخي سايتها و روزنامه هاي فريب خورده يا مامن بيگانه توانسته اند كام مردم مومن و روزه دار را با اخبار دروغ تلخ كنند.
ثانيا امروز صبح اخبار راديو در مورد يك فقره قتل در تگزاس بود كه معنايش اين است كه سيما بنا ندارد تغيير رويه بدهد و امان از لجاجت.
ثالثا رويه غالب كه تغببر پذير نيست اين است كه عيب خود را فقط در ديگران ميبينيم و خود از آن غافليم. به فرموده مولا بزرگترين عيب آن است كه آنچه را كه مانند آن درخود توست، عيب بشماري.
پاسخ ها
مغان بالاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
فدات شم مگه تو دهات شما تلویزیون ندارید یا تازه به شهر رسیدی که میگی زلزله وجود نداشته


اخه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
طنز تلختر از اين نميشد. کاش چند تا علامت تعجب ميگذاشتي تا بعضيا اشتباهي متوجه نشوند و منفي بدهند
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
متاسفم از بعضی کاربران که مفهوم این طنز گزنده را نفهمیده اند و دارن بی جهت منفی میدن...واقعا که ....!!!!! این جماعت حتی اگه تلویزیون به خوبی اطلاع رسانی هم می کرد باز نمی فهمیدن، از منفی دادنشون پیداست که اصلا زحمت فهمیدن به خودشون نمیدن!!
ناشناس
Germany
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
55
129
توی بخش خبری ساعت 9 شب 23 مرداد حرفهای یکی از مردم زلزله زده رو که میگفت خبرنگارا اینجا حضور خوبی داشتن رو اینجوری زیرنویس فارسی کرد:
صدا وسیما به خوبی اخبار رو انعکاس داده!!!
واقعا رو که نیست ای شرم بر هرچه دروعگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
4
136
متاسفانه در سالهای اخیر رسم براین شده که مسئولین از مردم طلبکار باشند وبا تعرض صحبت کنند معذرت خواهی هم جایگاهی نزد اقایان ندارد
پارس بزرگ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
1065
113
آقا و خانم روزنامه نگار، به جای این عوام پسندی ها کمی ژرفتر به مساله نگاه کنید!
پخش برنامه "خنده بازار" از دستگاهی که حتی دولت و رییس جمهور هیچگونه کنترلی بر آن ندارد، بی حساب و کتاب نبوده و نیست. این ما هستیم که که به برکت رسانه هایی مانند "عصر ایران"، همچون روستایی های ساده دل همه چیز را ساده می نگریم. وگرنه پشت این گونه رویدادها، دستهایی پنهان است. حتی در مورد خود زمین لرزه نیز گفته می شود که غرب این تکنولوژی را دارد تا در مناطقی (بویژه در جاهایی که روی گسل های فعال قرار دارند، زمین لرزه ایجاد کند و یا روند آن را تسریع بخشد. دور از ذهن نیست که غرب بخواهد با ایجاد نابسامانی ها، ایران را به آشوب بکشاند.
البته وجود رسانه هایی مانند "عصر ایران" این کار را برای آنها آسانتر می کند.
در زمانی که خبرنگاران ما لازم است ژرف اندیشی کرده و مردم کوچه و بازار را با تجزیه و تحلیل درست رویدادها، راهنمایی کنند، خود مانند ندید بدید های دوران قاجار، راه افتاده و دلشان به این خوش است که توانستند همه گناه ها را به گردن دولت بیاندازند.
البته این کار را نیز نمی توان بی حساب و کتاب دانست. رسانه ای که بدون احساس کوچکترین مسولیت اجتماعی، عکس هایی دلخراش و تحریک کننده ای که تنها می تواند خوراک دستگاه تبلیغاتی دشمنان ایران (از جمله غرب و ترکیه!!) باشد را روی سایت خود می گذارد، نشان از آن می دهد که یا براستی در کار ژورنالیسم نیست و یا دستهایی او را هدایت می کنند. در همین غرب، که ادعای آزادی اش گوش دنیا را کر کرده است، روزنامه نگاران نمی توانند (هم از نظر قانون و هم از نظر وظیفه) عکسی از کشته شدگان را آن گونه که "عصر ایران" روی سایتش گذاشته بود و در آن جان باختگان به گونه دلخراشی بر کف ساختمان ولو شده بودند، را پخش کنند.
پاسخ ها
مسعود
| Germany |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
متاسفم برات با این طرز تفکرت. امثال شما هستن که باعث شدن نام ایران در دنیا مترادف بدترین ها باشه!!!!!!!!!
عصرایران خواهشا منتشر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
این آقا خبر داره کار ، کاره امریکاست
اینم مردمو با عرض معذرت احمق فرض کرده
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
انگار كامنت به مزدها دوباره راه افتادن
امیر حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
دوست عزیز من مطمئنم خیلی زحمت کشیدین تا به این نتیجه رسیدین ولی گیریم غرب این تکنولوژیم داره آخه چرا ورزقان
بعدشم والا ما خوندیم که قبل از اینکه تکنولو لو لولو ژی و غرب بوجود بیاد زلزله بوده

ولی جدا بیشتر تلاش کن با ای وقاحت ها و حماقت های آنچنانی که ما این روزها میبینیم باید بیشتر زحمت بکشی تا خبر ساز بشی
دیگه انتظار ها بالا رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
آفرین! منفی هات داره 4رقمی میشه که واسه خودش رکوردیه!
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
فقط می تونم بگم واقعا برات متاسفم..متاسفم ...متاسفم
جواب آقای پارس بزرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
خطاب به آقای پارس بزرگ که به اندازه انگشت کوچک دست پینه بسته همان روستایی به قول خودت ساده هم نیستی برای درمان توهمی که دچار آن شده ایدشما نیاز به یک زلزله نه ریشنری در مغز پوچتان  دارید
تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
58
350
رسانه ملی در روز زلزله اذربایجان زیر اوار ماند وروز بعد همزمان با پخش برنامه طنز به خاک سپرده شد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
53
168
تو زلزله اذزبایجان یه اتفاق بدی هم که افتاد نوع گزارشاتی بود که تو تلویزیون پخش شد

اکثر مردم از وضع امداد نجات و دیر رسیدن امدادگران گلایه داشتند ولی صدا و سینا افرادی را گلچین و مصاحبه های را پخش میکرد که همش از دولت تعریف میکردند و حتی یک نمونه هم نبود که انتقاد کنه
ایا این نوع گزارشات که اط خیلی وقت پیش تو صدا وسیما مد شده جای بحث ندارد
چرا باید اینقدر به مردم توهین کنند
پسر روستايى
India
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
99
322
سلام در جواب آقا يا خانم "پارس بزرگ عرض ميكنم كه ما روستايى ها يا به قول خودتون دهاتى ها مستحق حرف هاى شما كه ميگيد ساده و نادان و...هستيم،نيستيم.
مگر ما گناه ميكنيم كه در آفتاب سوزان تابستان در مزرعه كار ميكنيم تا محصولى پرورش دهيم و نهايتا نانى و... بر سر سفره ى شما بياوريم،يك لحظه تصور كن اگر ما روستايى ها يك ماه دست از فعاليت و زحمت ميكشيديم چه فاجعه اى در بخش تغذيه پيش مى آمد!
بخدا همين الآن با وجود همه ى شور و اميال جوانى،در زمين و زير آفتاب سوزان در حال كشاورزى هستم و ناشكر هم نيستم،اگرچه ما مثل شما شهرى ها دسترسى به خيلى از امكانات و تكنولوژى ها و يا آشنايى استفاده از آنها را نداريم اما اين انصاف نيست ما دهاتى ها را با چشم حقارت ببينيد
يا على...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
1
15
برای من عجیب هست به همان اندازه که مرده پرستیم به همان اندازه هم جان باختن انسان ها برایمان بی اهمیت است عجب تضادی در بین ما ایرانیان هست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
8
9
باز خوبه بچه های خنده بازار رفتن به مناطق زلزله زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
2
10
بدون شرح!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
10
14
نامرداااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
Kazakhstan
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
3
12
خود كرده را تدبير نيست .......
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
122
57
امیدوارم این کار عصر ایران از روی خیر خواهی و مردم دوستی باشد.
البته شما با اینگونه کارها باب پاسخگویی را می بندید خودتان هم خوب می دانید که در این جریان همه تقصیر ها متوجه صدا و سیما نیست لطفا یک بار دیگر خبر ها را در همان آغاز زلزله مرور کنید .استاندار آذربایجان و فرماندار مناطق زلزله زده کجا بودند و چه گفتند بابا بالاخره برای صدا و سیما منابع خبری موثق مهم است من نه با همه حرفهای این آقای مدیر کل که با بسیاری از آنها موافقم باور کنید خیلی از دو ستانی که کامنت گذاشتند از مسائل حرفه ای اطلاع رسانی در رسانه ها اطلاع ندارند صدا و سیما برای پخش یک موضوع به این مهمی در سطح جهانی شرایط خاصی دارد و بسیاری از مسائل را باید رعایت کند رسانه های بیگانه تعهدی در قبال خیلی از مسائل از جمله شرایط روحی و روانی ملت ما ندارند منصف باشیم و برای نقد درست همه جوانب را در نظر بگیریم فقط صدا و سیما مقصر نیست با این کار شما برای دیگرانی هم که کوتاهی کرده اند حاشیه ای امن بوجود آمده است م.
من می گویم در این خبر کار های انجام شده ی خودش را در همان لحضات اولیه گزارش داده کاری که دیگران نکرده اند منصف باشیم از همه تون ممنونم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
ته صحبت محمد اينه كه دشمن دشمن دشمن
يعني مواظب باشيم نكنه خبر رساني كنيم دشمن خوشحال بشه. رد و تاييد محمد با خوانندگان محترم ولي مختصر اينكه ما اطلاع به موقع زلزله رو مدين رسانه هاي ...هستيم
اسد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
بابا خبر راست يا دروغ بودن زلزله را مي شد از مركز لرزه نگاري دانشگاه تهران پرسيد نيازي به تاييد استاندار وفرماندار نيست دوست عزيز
منبع موثق هم ميشد مي ماند تلفات حادثه كه مي شد با اعزام خبرنگار يا همان منبع موثق اخبار حادثه را لحظه به لحظه گزارش كرد نه اينكه يك ساعت پس از حادثه يك زير نويس در شبكه خبر را پوشش رسانه اي عنوان كنيم
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
44
11
این کار احمقانه بود و خشم ما و دوستان را به همراه داشت جدا حال ما گرفته شد و خنده هایی سوزناک فقط می توانستیم بروز دهیم...
توجیه گر
-
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
1
15
هزار توجیه برای یک اشتباه مساویست با هزار و یک اشتباه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
53
95
یه روز یه ترکه بود که موند زیر آوار،اونوقت همه فارس ها برای کمک بهش دویدند و خون گریستنند و فقط صدا و سیما بود که می خندید!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
124
52
من اطلاع دارم این زلزله ها نتیجه آزمایشای اتمی آمریکایی ها است خدا جزاشونو بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
با این حرفت نشون دادی که کلا اطلاع نداری
باد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
انقدر ادعا نکن... امکان پذیر نیست.. قبلا تو چند تا نظر بالا جواب دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
مدارکش هم موجوده نشون بدم؟بدم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
56
14
خاموش باشی و سخنی نگویی بهتر است تا سخن بگویی و خاموشت کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
2
یعنی فوت مادر رئیس جمهور سیرالئون مهمتر از زلزله زده های آذربایجان است ؟
خسته از زندگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
2
دروغ که کنتور نمی اندازه .............
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
3
بدتر از همه اینها سفر رییس جمهور است در حالیکه ولی نعمتان احمدی نژاد در زیر خاک گرفتارند ایشان به زیارت مستحبی یا گردش بی هدف رفته اند اقای رییس جمهور از رای این مردم خجالت بکشید
نادران
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
55
0
عصر ایران تویک خبر رسان خایین هستی اولا مخالفان نظر خودت را درج نمی کنی دوما از احساسات جوانان سوء استفاده میکنی وسوما تو از یاران فتنه 88 هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
53
0
يعني الآن فكر كردي افكار عمومي رو بااين مثبت ومنفي هدايت كردي؟ انتقام فتنه رو گرفتي ؟ كلاًتواشتباهي عصر ايران عزيز البته راهي هم براي شما متصور نيست بااين خيالاتتون خوش باشين
ناشناس
Germany
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
0
3
من اهل تبریزم و روز زمین لرزه در گرجستان بودم ساعت 1730 با تلفن همراه من تماس گرفتند وگفتند به زحمت گرفتند و در تبریز زمین لرزه شده و ساعت 6 اخبار گرجستان خبر اول خود را زمین لرزه تبریز رو نشون داد و حدود 5 دقیقه بحث کردند من ساعت 6 دوباره با تبریز تماس گرفتم و گفتند که ایران خبرش هیچی نگفته.حالا هر کس هرچی میگه بگه
آراز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
0
5
خوب مثل همه مردم یه دیش ماهواره بخرین بزارین تو صدا و سیما تا خبرا زود برسه بهتون
برونو فرناندز، مغز متفکر یونایتد؛ نقش‌آفرینی در 100 گل شیاطین سرخ لالیگا در شوک؛ سه مصدومیت رباط صلیبی در یک شب قاتل خانم خبرنگار: از زندگی خسته شده بودم؛ می‌خواستم ابتدا همسرم را به قتل برسانم سپس خودکشی کنم آیت‌الله نوری همدانی: تفکرات و سلایق مختلفی در حوزه حاکم است؛ عده‌ای هم سریع تخریب می‌کنند و برچسب‌هایی هم می‌زنند، می‌گویند ضد فلان شده و یا تندرو است محرومیت سنگین اعضای تیم ملی ووشو؛ ۲ سال دوری از میادین ماجرای ورود اکبر زنجانپور و خسرو شکیبایی به دوبله فیلم هندی «شعله» ؛ چه شخصیت‌هایی را حرف زدند؟ کیهان خاموشی‌ها و ناترازی‌ها را گردن برجام و توافق پاریس انداخت! جهانبخش خوش‌یمن برای هیرنفین؛ پیروزی در اولین بازی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجرا است این موریانه خاص 50 سال عمر می کند و یک روزه 30 هزار تخم می گذارد! (+فیلم و عکس) بدهی سنگین خیبر خرم‌آباد به بازیکنان؛ محکومیت میلیاردی در انتظار باشگاه عکسی کمیاب از آدولف هیتلر در 35 سالگی حمله هوایی اسرائیل به زینبیه دمشق با ۵ شهید ویسی مانع صدرنشینی تیم فکری شد جاده کندوان از فردا به مدت ۱۰ روز مسدود می‌شود