۲۰ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۰ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۶۹۷۶
تعداد نظرات: ۴۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۶۹۷۶
انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۵
در این سه روز چه می کردند؟

9 سؤال درباره پشت صحنه ادعایی "اکسیر" / مگر مردم ایران مسخره فرزاد حسنی و تهیه کننده اش هستند؟!

اگر آنچه روی آنتن رفته، واقعی بوده، فرزاد حسنی داشته مهمان برنامه را مسخره می کرده و اگر آنچه رخ داده...
عصر ایران - ماجرای فرزاد حسنی و مهمان برنامه اکسیر، با انتشار فیلمی که باشگاه خبرنگاران صدا و سیما مدعی است مربوط به پشت صحنه برنامه اکسیر است، وارد فاز جدیدی شده است. ارگان صدا و سیما می گوید مردم و رسانه هایی که از رفتار موهن مجری برنامه انتقاد کرده اند، زود قضاوت کرده اند ولی بسیاری دیگر بر این باورند که فیلم مربوط به پشت صحنه، بعد از انتقادهای عمومی، با دلجویی از مهمان برنامه (جمشید) ساخته شده و به عنوان تصاویر تمرینی قبل از برنامه منتشر شده است.

درباره فیلم مذکور نکات زیر قابل توجه است:

1 - اگر ماجرا آن گونه که در فرزاد حسنی و تهیه کننده اش می گوید، بوده است چرا از بامداد جمعه که اعتراضات شکل گرفت تا ظهر روز یکشنبه واکنشی بدان نشان ندادند و واقعیت را نگفتند؟ برنامه پنجشنبه شب (16 اردیبهشت) روی آنتن رفته و سه روز بعد (19 اردیبشهت)، در ساعت 15:46 باشگاه خبرنگاران فیلم پشت صحنه ادعایی را منتشر کرده و در ساعت 19:24 نیز مصاحبه فرزاد حسنی را در توجیه ماجرا منتشر کرده است؟ در این سه روز چه می کرده اند؟ واقعاً چه می کرده اند؟ آیا این فاصله زمانی برای انتشار فیلمی که مدعی اند از قبل وجود داشته و بعداً درست نشده، منطقی است یا در این مدت در حال تدارکات بوده اند؟!

2 - آیا از همه پشت صحنه های اکسیر فیلمبرداری شده است یا دست برقضا، از همین یک بخش کوچک که «بعداً» جنجالی شد، «قبلاً» فیلمبرداری کرده بودند و عجب خوش شانسی بزرگی آوردند که این فیلم را گرفته بودند؟!

3 - دیالوگ ها به گونه ای است که انتقادات بعدی را پاسخ دهد. یکی از انتقادات این بود که مهمان برنامه (بر اساس چهر ظاهری) سن بالایی داشته و احترامش به طور مضاعف واجب بوده است و جالب اینجاست که در این پشت صحنه از او می پرسند: چند سال داری؟ و او می گوید: متولد اسفند 51 است و بلافاصله فرزاد حسنی ادامه می دهد: 52 میشه دیگه! ( که نشان می دهد طرف مسن نبوده و حداکثر میانسال بوده است)
راستی جدیداً در تمرین و نمایشنامه خوانی پشت صحنه، از سن و سال طرف تمرین می پرسند؟!

4 - فرزاد حسنی در مصاحبه با تلویزیون می گوید: جمشید قرارداد دارد که 4 هفته با اکسیر همکاری کند و آنچه گذشت، برنامه هفته اول او بود.
حال بر می گردیم به پشت صحنه ادعایی؛ در این تمرین که قاعدتاً بعد از قرارداد با جمشید بوده  است، تازه از او می پرسند که اهل کجاست و چند سال دارد؟
راستی اگر واقعاً قرارداد بسته اند، مگر حین عقد قرارداد، مشخصات طرف را نگرفته اند که دارند حین تمرین کذایی از او می پرسند؟!
جالب اینجاست که در حین تمرین هم ناگهان به او می گویند تو قرار است 4 هفته با ما همکاری کنی!

5 - از قرار آنچه ادعا شده، جمشید بازیگری است که برای 4 هفته با اکسیر قرارداد دارد. اما این چه بازیگر خجالتی و مأخوذ به حیایی است که وقتی در پشت صحنه ادعایی ، فرزاد حسنی به او می گوید مرا هل بده، با حجب و حیا از این کار امتناع می کند تا این که حسنی اصرار می کند که حتماً او را هل دهد؟! او حتی در مصاحبه با صدا و سیما، نمی تواند در حد و اندازه یک بازیگر مدرسه ای، قدرت کلام و زبان بدن داشته باشد؛ سوال اینجاست که واقعاً این شخص بازیگر یا حتی علاقه مند به بازیگری است که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی موفق شده قرارداد چهار قسمتی ببندد؟!

6 - فرزاد حسنی می گوید آنچه روی آنتن رفته، یک "نمایش واقع‌گرایانه" بوده است تا همه چیز طبیعی جلوه کند! سؤال اینجاست که اگر قرار بوده ماهیت جمشید لو نرود تا "نمایش واقع‌گرایانه" بازی کند، چرا با او برای 4 قسمت قرارداد بسته اند؟ مگر از قسمت دوم با تکرار حضور او، همه چیز لو نمی رفت؟!

7 - فرزاد حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران می گوید: "در برنامه اکسیر هیچ کس مقابل دوربین نرفته، مگر این که به او هاشف (میکروفن سینه ای) داده ایم و با او متن را کار کنیم" ؛ او راست می گوید و کاراکترهای برنامه همه شان با هاشف هستند ولی دست بر قضا جمشید که مهمانی از بین تماشاگران عادی است، هاشف ندارد و حسنی فراموش کرده که به او همانند همه مهمانان تماشاگر، میکروفن دستی داده بودند. چه توضیحی برای این متناقض گویی دارند؟ اگر قبلاً هماهنگ شده بود - آن طور که خودشان می گویند - پس هاشف اش کو؟ مگر حسنی نگفته بود به همه افرادی که جلوی دوربین رفته اند و قبل از آن، متن را تمرین کرده اند، هاشف داده اند؟ در تمرین ادعایی هم برحلاف مصاحبه می گوید که باید به او میکروفن دستی بدهیم.
البته واقع امر این است که نوع میکروفن اساساً مسأله مهمی نیست بلکه قضیه، یک توجیه کوتاه است و این همه ضد ونقیض گویی و ابهام که تردیدها را تقویت می کند!

8 - به فرض این که همه آنچه تولید کنندگان و مجری برنامه گفته اند درست باشد و به گنجینه همه راستگویی های صدا و سیما افزوده گردد؛ در چنان فرضی که تنها بعد از پاسخ های قانع کننده به سوالات فوق محقق می شود، آیا نباید بر تهیه کنندگان برنامه خرده گرفت که چرا "نمایش وهن" روی آنتن فرستاده اند؟ اگر مردم می دانستند - حتی بعد از اجرای نمایش در همان برنامه - که آنچه دیده اند نمایش بوده، این همه ناراحتی و بدآموزی نداشت ولی وقتی همه چیز واقعی است و آقایان تنها بعد از این که صدای اعتراض از صغیر و کبیر بلند شد، می گویند: نه! ما داشتیم نمایش بازی می کردیم! آیا قابل قبول است؟

به راستی تیم سازنده و خود فرزاد حسنی که حرفه ای کار تلویزیونی هستند، آیا واقعاً نمی دانستند که اگر آیتم نمایشی اجرا می کنند، قاعدتاً باید به مخاطب اطلاع دهند؟ این یک قاعده متعارف است همان طور که در برنامه های دیگر مانند خندوانه به کرّات و با هنرمندی تمام رعایت می شود و مخاطب متوجه می شود که با "نمایش" طرف است نه با "واقعیت و وهن و بی احترامی" و هیچ واکنش منفی هم ندارد.

این  مانند آن است که در محله شما، تیراندازی و خونریزی کنند و رعب و وحشت ایجاد نمایند و بعد از مردم آزاری، وقتی مردم شاکی شدند، تازه بگویند: "چرا زود قضاوت کردید؟همه اش فیلم بود، نگاه کنید! این هم فیلمنامه اش." و طلبکار هم بشوند!
طبیعی است که مردم در چنان وضعی حق دارند بگویند مگر ما مسخره شما  هستیم؟

تأسف بار اینجاست که تهیه کننده برنامه گفته است که اگر مردم یک هفته صبر می کردند، می فهمیدند که نمایش بوده است!

9 - اگر آنچه روی آنتن رفته، واقعی بوده، فرزاد حسنی داشته مهمان برنامه را مسخره می کرده و اگر آنچه رخ داده، واقعاً نمایش بوده ولی به مردم نگفته اند و این همه ناراحتی به بار آورده اند، عذر بدتر از گناه است چرا که در چنین فرضی، نه یک فرد که مردم را مسخره کرده اند و مگر مردم مسخره فرزاد حسنی و تهیه کننده اش هستند که به خود اجازه می دهند اینگونه با احساسات شان بازی کنند و بی اخلاقی نمایند و بعد بگویند همه اش فیلم بود!

امید که صدا و سیما بتواند مستند و موثق به سؤالات فوق پاسخ دهد تا این احساس به وجود نیاید که خطایی مرتکب شده اند و به جای عذرخواهی، با نادیده گرفتن شعور مردم، آن را ماستمالی می کنند و تازه طلبکار هم هستند که مردم زود قضات کردند.

یادمان باشد که توجیه یک خطا، آن را پاک نمی کند، بلکه خطایی جدید بر آن می افزاید که بدتر از اولی است.

صدا و سیما، باید مراقب باشد برخی افراد و تهیه کننده ها، با تتمه آبرویش بازی نکنند.






ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۳۷۳
غیر قابل انتشار: ۰
صفا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
18
683
اگر ماجرا آن گونه که در فرزاد حسنی و تهیه کننده اش می گوید، بوده است چرا از بامداد جمعه که اعتراضات شکل گرفت تا ظهر روز یکشنبه واکنشی بدان نشان ندادند و واقعیت را نگفتند؟


عذر بدتر از گناه....

مردم ايران رو نادان فرض كرده اند؟!!!!!
shafagh
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
8
515
در پشت صحنه نشان داده شده وقتی فرزاد حسنی سوال رو میپرسه طرف بدون اینکه متن تمرین رو بخونه میگه گزینه 4 !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
***آفررررررررین به این دقت و نکته فنی
نکته خیییییییلی مهمی هست که نشون می ده تو ساخت فیلم پشت صحنه هم گاف دادن!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
این نکته دهم یادداشت هست واقعا

به موضوع خوبی اشاره شده و منم دوباره فیلم رو دیدم که گاف خنده داری بود
(:
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
7
337
این تتمه ابرو را خیلی خوب آمدی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
5
348
مردم ما به اين شو بازيهاي صداو سيما عادت كرده اند سالهاي سال است كه رويه تحميق مردم در صدا و سيما ادامه دارد و همچنان هم ادامه خواهد داشت و اين است كه به رونق بازار شبكه هاي ماهواره اي منجر شده است. گوش شنوا و چشم بينايم آرزوست!
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
6
282
برای صدا و سیما و نیز ترویج بداخلاقی که قرار بود دانشگاه اخلاق باشد متاسفم . بیچاره کودکان و نوجوانان که مجبورند چنین برنامه هایی را ببینند.
فروهر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
5
236
مساله اينه كه بي اخلاقي تو مملكت رايج شده.و توي اين برنامه اي كه نشون دادن چه سهوا چه عمدا باعث ترويج تمسخر و كوچك كردن ديگران ميشه ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
4
241
واقعا مشمئز کنندست برخوردهاشون . بعد انتظار دارن مردم هم فقط این رسانه میلی رو ببینن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
6
226
از کوزه همان تراود که در اوست.از صدا و سیما چیزی بیشتر از این انتظار نمی رفت.
سید از قم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
497
26
خوب مثلا که چی؟ کدوم تمسخر؟ مثل اینکه عادت کرده اید صدا و سیمای خشک و نظامی داشته باشید. ممنوع التصویری حسنی چطوره؟ بابا رها کنید این بازی ها رو. توی همه جای دنیا از مردم عادی تا رئیس جمهور را باشوخی و سربه سر گذاشتند و تهیه فیلم بامزه برای مردم به چالش میکشند و هیچ اتفاقی نمی افته و همه هم استقبال میکنند اما ما داریم در دوران دوهزار سال قبل از میلاد زندگی میکنیم. جنبه و ظرفیت صفر البته عصر ایران نگران نباش به زودی از حسنی گرفته تا رامبد جوان همه ممنوع التصویر و ممنوع کار میشند و شما هم آرام میشی. تا همین جاهم صدا و سیمای حزبی ما نا پرهیزی کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
هیچ کجای دنیا این بی اخلاقی رو در یک رسانه فراگیر ملی پیدا نخواهید کرد. رامبد جوان رو با فرزاد حسنی مقایسه می کنید؟ رامبد جوان این همه کار فرهنگی کرده و احترام همه رو نگه میداره تو برنامه اش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
برنامه شاد با رفتار بی ادبانه همه جای دنیا فرق دارد. کاش آزادی اطلاعات هم مثل لودگی در صدا سیمای ما مثل همه جای دنیا بود.
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
جناب سید از قم یا هر جای دیگر
جنابعالی خودت برو و در یک مسابقه مشابه خودت را مضحکه خاص و عام کن. ما دلمان نمی خواهد نه خودمان و نه کس دیگری این گونه با او رفتار شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
احسنت. شديدا موافقم
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
217
34
با اینکه سایت عصر ایران محبوب ترین سایت خبررسانی داخلی برای من هست ولی می خواستم بگم که فکر نمیکنید یک مقداری در این مورد خاص مانند دلواپسان رفتار میکنید
دوستان البته من هم میدونم که از یک جهت شما درست میگین چون این صدا وسیمای ملی هستش و باید با یک پرنسیب خاص مدیریت بشه اگر ما هم تلویزیون خصوصی داشتیم دیگه این حرف ها مطرح نبود.
چون که تبعات برنامه هاشون ملی نبود بلکه برای مخاطبان خاص خود بود.
از این نظری که عرض کردم تحلیل شما رو قبول دارم ولی در حالت کلی نه چون ما در حال یاد گرفتن خیلی چیزها هستیم وقتی مجری تلویزیون ما در برنامه زنده با عکس یک آدم نظامی روی تی شرت ظاهر میشه نمیخوام بگم کار غلطیه ولی به نظر من زیاد هم کار درستی نیست ، دیکه این اتفاقات هم میفته.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
4
194
برنامه دیشبشون همش فیلم وماست مالی بود وبس....
keyvan
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
3
188
به نکته مهمی اشاره نکردید و آن اینکه در برنامه های تلوزیونی افرادی از بین تماشاگران انتخاب میشوند تا به سوالات پاسخ دهند و بعضا جوایز نفیسی هم میبرند پس با این تفاسیر تمام این افراداز بین خود صدا و سیمایی ها هستند و مردم باز هم مسخره ایشان
ناشناس
Russian Federation
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
2
170
من که فیلم پشت صحنه و ادعای هماهنگی رواباور نکردم چون هم آقای جمشید برخورد غیر بازیگرانه دارد و هم اینکه اگر پشت صحنه واقعی بود همه آن را پخش می کردند نه فقط همین بخش را!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
3
134
فقط فقط تاسف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
3
86
احسنت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
2
156
این صحنه حتی نمایشی بودنش هم قشنگ نبود.
بیننده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
3
96
اگه همه چیز برنامه ریزی شده باشه دیگه چه نمایشی جعلی تحویل مردم میدن مردم هم باید بشینن و نگاه کنن
ناشناس
Germany
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
3
133
هیچ کدوم از دوستان و آشنایان من که فیلم پشت صحنه و دفاعیات جناب آقای حسنی و تهیه کننده محترم برنامه رو باور نکرده اند...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
4
162
دیگه اینقدر فکر نمی کردیم این لوده بازی و تحقیر کردن و مسخره بازی های صدا و سیما از قبل تمرین شده هست، فکر می کردیم فی البداهه نبوغ فردی یه نفر بوده. نگو یه تیم روی این لوده بازی و بی اخلاقی ها تمرین می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
خوب گفتید
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
3
148
صدا و سیما کارش خیلی وقته که تمام شده
وقتتون رو تلفش نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
4
123
حالا خدا را شکر که نود درصد ملت ایران تلویزیون ایران را دقیقا به خاطر همین توهینها به شعورشان نگاه نمی کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
4
136
من واقعا به شخصه دوست ندارم افرادی مثل فرزاد حسنی رو در تلویزیون ببینم چون فرزند پسر دارم و دلم نمیخوا د اینجور بد آموزی ها رو یاد بگیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
4
107
با فرض صحیح بودن این فیلم پشت صحنه موضوع خیلی جدی تر میشه. دقت کنید. با فرض نمایشی بودن این مضحکه، این کار چیزی جز آموزش آگاهانه تحقیر کردن و نحقیر شدن و خوش بودن با حقارت نیست ودفاع ازش باز موضوع رو جدی تر می کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
4
121
تحلیل منطقی بود
یه نکته مهم
آیا همه به اندازه حسنی فرصت و حق دفاع از خود را در صدا و سیما دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این خیلی مهم است
جالب اینجاست که در برنامه مردم چی میگن گفت که من اونایی که اعتراض کردن می بخشم غیر از اونایی که مغرضانه نقد یا توهین کردن این به جای عذر خواهی ایشون هست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
4
83
من فکر نمیکنم تتمه آبرو هم برا صدا و سیما مونده باشه که با این ماجرا بره.....موضوع خیلی بزرکتر از امثال فرزاد حسنی و تهیه کننده فیلمه و اگر صدا و سیما بخواد اعتبارش برگرده و مردم برنامه هاش رو ببینن باید یه تغییر اساسی کنه که این هم جزو محالاته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
4
82
آزموده راآزمودن خطااست
اصلا چرااین آقادوباره توصداوسیماظاهرشده جای سئوال دارد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
5
85
صدا و سیما یواش یواش داره تبدیل به ماشین مخرب فرهنگ مردم میشه!افرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
نه بابا کسى نگاه نمى کنه که بخواد فرهنگش خراب بشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
138
15
دیگه شما هم کاسه داغ تر از آش. مثلا چی را می خواین اثبات کنین؟ کارگاه بازی در اوردید؟ حالا که چی؟ شورشو در آوردین دیگه.
تو برنامه های ماهواره ای هزار تا حرف و حرکت بدتر از این می کنن کسی حرفی نمی زنه حالا شما این برنامه را کردین پیرهن عثمان.
با این استانه تحمل پائین و جوگیری مردم چه انتظاری از تلویزیون داریم....
برای خودتون نوشتم . چون مطمئنا تائید نمی کنین.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
5
71
این پشت صحنه سازی مضحک از آن کار اول بدتر و زشت تر بود. یعنی ما گوشمون درازه آقای صدا و سیما؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
103
11
عصرایران عزیز پرداختن به این چنین موضوعات آن هم در این سایت وزین خبری بسیار دور از شان شماست و متاسفانه بزرگ کردن موضوعات این چنین نفعی برای جامعه ندارد چه آنکه این شخص عمدا یا سهوا این مورد را مرتکب شده باشد لطفا یکطرفه قضاوت نکنید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
6
67
کاش تو صدا و سیما به همه اینقدر اجازه میدادند تا از اتهاماتی که بهشون واردشده دفاع کنند ،آن هم در پرببیننده ترین ساعت تلویزیون...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
5
77
آموزش لودگی و بی ادبی در رسانه ملی واقعا جای تاسف داره
آسمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
117
21
متاسفانه ملت ما عادت کردن یه قضیه بی اهمیتو انقدر بزرگ کنن واقعا تو بحران الان این مملکت از نظر اقتصادی، فرهنگی، رفاه اجتماعی، سیاست سیاه و از همه مهمتر این اتفاقات چند روز اخیر شهادت واسارت این همه بیگناه این قضیه انقدر اهمیت داره که اینهمه بهش پرداخته میشه؟ جدا از صدا و سیمای بی خاصیت انتظار بیشتری هست؟ خود شرکت کننده هم ناراضی نیست پس چرا انقدر بزرگنمایی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
دوباره فرافکنی! دوست عزیز این شیوه دیگه نخ نما شده هرچیزی به جای خودش مهمه
عبداله قم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
3
30
اگر هم به قول خودشان نمایشی باشه، اخه این کارشون رو میشه بگیم طنز بود یا ... چی میشه اسمشو گذاشت ؟ جز اینکه به شعور مردم دارن توهین می کنن
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
90
4
آقاي فرزاد حسني من كار شما و برنامه شما رو خيلي خيلي دوست دارم و ميدونم كه اين كارتون فقط براي اين بود كه يك برنامه متفاوت به مردم ارائه بديد ولي اين مردم (البته بعضياش) قدر اين زحمات رو نميدونن.
فرزاد جان، در نگاه كساني كه معني پرواز را نمي فهمند هر چه اوج بگيري كوچكتر خواهي شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
2
42
تا کی میخوان مردم ایران و ابله فرض کنن ؟؟؟؟ والا بخدا ملت میفهمن ... ننگ بر عذر بدتر از گناه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
2
33
ملت ما سالیان سال است که به انواع روشها توسط عاملی به نام صدا و سیما مورد تمسخر قرار میگیرد. این یکی هم روش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
49
3
به نظر من فرزاد خان حسني در اجرا اشتباه كرد وچيزي كه مهمه اين آقاي جمشيد از حق خودش گذشته حالا به هر دليلي!!پس نبايد كشش داد
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
2
30
با این توضیحات لابد عده ای هم میگویندصحنه نجات هفته قبل پسر بچه توسط پزشک این برنامه سناریوی از قبل بازی شده است.ضمن ابنکه در دفاع از نمایشی بودن مسابقه او باید گفت که او از کجا میدانسته که فرد شرکت کننده اگر تصادفی انتخاب شود و پاسخ سوال اورا بداند ،قضیه زرشک و… لوس خواهدشد.ضمن اینکه جواب سوال انحرافی او را نه تنها هیچ یک از حضار بلکه احتمالا فقط پزشکان و دانشجویان پزشکی میدانستند.پس این آقا جمشید چیزی را بلد نبوده که بالای 60 میلیون ایرانی بلد نبودند.
تغییر نام «خیابان فلسطین» به «اسماعیل هنیه» آغاز تحقیقات درباره  اتهام زنی جنسی به دادستانی که خواستار بازداشت نتانیاهو شده است فراجا: دستگیری ۶۲۲ قاچاقچی مواد مخدر در فرودگاه های کشور در نیمه اول آبان ۷ کشته و ۱۱ مصدوم در دو تصادف مرگبار در ۴ روز برخورد یک کامیون با ۱۴ خودرو ۱۴ مصدوم بر جا گذاشت (+عکس) کشف لاشه هزاران پرنده دریایی در سواحل استرالیا وزارت آموزش و پرورش: شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل مقطع متوسطه افزونهٔ «ونیفای» در دیوار؛ از احراز هویت ویدیویی تا تایید ملک و خودرو برج فرمانیه؛ از خاص ترین پروژه های مسکونی ایران (+عکس) تجمع رانندگان ون مقابل وزارت کشور (+عکس) نماینده مجلس: مازوت سوزی انجام نشود، راهی جز قطعی برق نداریم اگر قلب‌تان این طور می‌تپد مستعد سکته مغزی هستید عدد عجیب میانگین سن بازنشستگی دیدنی های امروز؛ از تظاهرات ضد ترامپ در آمریکا تا اعتراضات ضد نتانیاهو در اسرائیل آموزش و پرورش: شیوع دخانیات در میان دانش آموزان